piątek, 28 grudnia 2012

Rozdział 33

Chciałam was tylko poprosić aby każda może też i każdy abyście w komentarzu napisali mi czy chcielibyście jakichś zmian na blogu czy żeby coś się wydarzyło? chętnie wprowadzę zmiany takie aby wam się to podobało. Nie wiem wyraźcie swoją opinie o całym blogu. Wiem że pewnie niektórzy z was nie napiszą kom. Dlatego od razu mówię nic się nie stanie ale miło by było gdyby każdy z was powiedział mi o tym czego chce na tym blogu czy też co może mam usunąć.
****************************************************************
Tak...wybieracie się po szkole na miasto. Harryemu  mówiłaś o tym z pełnym entuzjazmem, uśmiechem i szczęściem. Tak naprawdę boisz się. Boisz tego że wszystko się wyda. Nikt o niczym nie wie i się nie dowie jesteś pewna ale jednak w twojej głowie siedzi coś co jednak pobudza twój strach.
Zadzwonił dzwonek wyszłaś z klasy nie zwracając uwagi na Harryego. Ruszyłaś w kierunku swojej szafki. Schowałaś do niej nie potrzebne ci książki. Gdy zamknęłaś szafkę wystraszyłaś się. Obok ciebie stał ten jak dowiedziałaś się Nick.
-Hej obiecałaś się spotkać.
-Nic nie obiecałam.- odparłaś ironicznie.
-powiedziałaś że 'może'..
-'może' nie oznacza 'tak'. ok?
-no ok prawda. Co u ciebie słychać?
-powiedz tak serio, obchodzi cię to? czy tylko próbujesz rozwinąć temat i się umówić?
-rozgryzłaś mnie- zaśmiał się a ty nie masz pojęcia dlaczego również to zrobiłaś.
Chłopak kiedy się uśmiechał był słodszy niż kiedy mówi tekstem 'siema laska' czy coś w tym stylu.
-może masz ochotę na wspólne zjedzenie drugiego śniadania? pięć dziesięciominutowa przerwa wystarczy na lepsze poznanie prawda?
Dłuższą chwilę stałaś przed nim i się zastanawiałaś co odpowiedzieć.
- ok z chęcią- uśmiechnęłaś się.
Chyba odpowiadając że się zgadzasz zapomniałaś o Harrym.
ale wtedy nie myślałaś o nim, nie myślałaś o tym co by mógł czuć gdyby to widział.
Tak jak chłopak proponował tam poszliście. Ruszyliście w kierunku stołówki. Każde z was wzięło to na co miło ochotę po czym razem usiedliście do stolika.
Nic do siebie nie mówiliście. Chłopak cięgle patrząc na ciebie uśmiechał się.
-tooo...co mi powiesz o sobie?
-a co mam mówić?
-wiesz nie chcę się narzucać czy coś ale po prostu powiedz mi czy jesteś z kimś, bo jeśli tak to...
-to pewnie nie chcesz ze mną gadać, prawda?- przerwałaś mu.
-nie, czemu tak sądzisz?
-każdy tak robi czemu ty nie? no bo skoro jestem zajęta to po co za mną latać co?
-nie ja tak nie myślę...
-nie musisz udawać.
-ale ja nie udaję.- zapewnił cię.
-jak to?
-normalnie. Każdemu zależy na tym aby cię poderwać a mi zależy na tym aby cię poznać.
-chyba jedyny w tej szkole.- zaśmiałaś się.
-chyba tak- odparł z uśmiechem.

'Oczami Harryego
Nałożyłem sobie jedzenie na tacę i ruszyłem w kierunku stolika przy którym zawsze siadałem z [t.i.]. Kiedy doszedłem do danego miejsca była tam. Siedziała w towarzystwie Nicka i widać wyraźnie było że poznała go z tej dobrej strony której chciałem aby nigdy nie poznała. Uśmiechała się i było widać że mieli dużo tematów, wspólnych tematów do rozmawiania. Odwróciłem się i poszedłem do stolika dalej. Po chwili dosiedli się do mnie chłopacy. Nie rozmawiałem z nimi, nie miałem ochoty po tym co widziałem. A zapewniała mnie że mnie kocha, że nic się nie zmienia tak? Nigdy nie kłamała, może tylko z nim rozmawia?

*********************************************************************
Miło było ci z Nickiem ale przerwa obiadowa kończyła się i musieliście się pożegnać. Tak zrobiliście. Każde z was poszło w swoją stronę. Podszedł do ciebie Harry. A jego wyraz twarzy wszystko mówił.
-Hej coś się stało?- spytałaś gdy do ciebie doszedł tak aby uniknąć temat który wiedziałaś że on poruszy.
-Nie skąd- odparł wrednie.
-To czemu masz taką minę?
-Pomyślę...może to dlatego że moja dziewczyna która zapewniała mnie godzinę temu że mimo wszystko mnie kocha siedziała parę minut temu z innym chłopakiem śmiała się, patrzała na niego miłym wzrokiem tak jak by zapomniała o mnie co? Może to o to chodzi co o tym sądzisz?- mówił oschle i nie miło.
-narzucasz mi coś?- spojrzałaś na niego.
-powiedz mi tylko czemu ty tak robisz?
-przecież on chciał tylko pogadać, zgodziłam się. Wiesz nie dziwię się że nie mam innych przyjaciół niż ty czy chłopacy no jeszcze Elenor? Nie jesteś czasem o nią zazdrosny no bo wiesz rozmawiam z nią i to bardzo dużo, mówię jej moje problemy a między innymi to jakim jesteś chamem i samolubem. Harry..masz kolegów w tej szkole z którymi spędzasz czas pomijam już fakt że dziewczyny za tobą ganiają...ty mi wypominasz jedną rozmowę z chłopakiem którego dobrze znasz i wiesz że nic się nie stanie. Pomyśl zanim zaczniesz do mnie mówić w oschłym tonie i narzucać mojej osobie coś czego w ogóle nie ma ok?
Po tym co powiedziałaś ominęłaś go i poszłaś w swoją stronę.

28 komentarzy:

  1. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!
    Zrób tak aby pomiędzy nią a Harrym był dobrze , żeby chodzili za rączki . huehuehue
    Kocham twojego bloga tylko dodawaj szybciej te rozdziały .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego oni się cały czas kłócą niech po między nimi wszystko się ułoży. Bo te ciągłe kłótnie zaczynają mnie nudzić

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej !!! te kłótnie są bardzo fajne ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech oni się już nie kłócą :c

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny rozdział czekam na next byle szybciej niz ten :*- Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na nastepny ... zajrzycie do mnie http://karolina11316.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super ! Kocham twojego bloga <33333333333
    dodaj następny rozdział szybko , proszeeee (oczy kota ze shreka) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog, masz talent do pisania ;) tylko jakbyś dodawala te rozdzialy szybciej to byloby jeszcze bardziej super ;> <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział ;> nic nie musisz na nim zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super rozdział, czekam na następny .. moim zdaniem możesz nic nie zmieniać. to właśnie fajne i takie rzeczywiste, że oni się kłócą. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może zrobisz tak aby była z Nickiem ? ;p
    Genialny rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział super tylko niech się już nie kłócą bo to naprawdę się nudne robi -.- :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest genialne ... ale czy mogli by się pogodzić ? strasznie wciagajaca historia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. twoj blog jest super.dla mnie nie musisz nic zmieniac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dostałaś nominacje na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie ok, bardzo wciągające, tylko jak mam być szczera, to tak jakos żebyś częściej dodawała, wiem, to trudne, ale tak dla nass.. Bo nie mogę wytzrymać tego czekania. ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże.. znalazłam twojego bloga wczoraj i czytałam go do 00.40. Nie kończ go on jest genialny! Po prostu boski! Musisz go kontynuować. Widać że idzie ci świetnie a pomysły cie nie opuszczają :D trzymaj tak dalej. Wierze w ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy w końcu dodasz rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  19. zjadłam go .................

    nie no daj już kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  20. hej zostałaś nominowana do Libster Award Więcej informacji znajdziesz tu :) ; http://babyyoulightupmyworldlikenobodyelse1.blogspot.com/
    Pozdrawiam :) I szybko dodaj rozdział bo już nie mogę się doczekać co tam wymyślisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie jest 34 część ?
    Nie mogę jej znaleść , a jestem ciekawa ; //

    OdpowiedzUsuń
  22. Mógłby mi ktoś dać link ?
    Prrooooszę !!
    Kocham tego bloga ! :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć kochana! Kocham twojego bloga i z tego powodu postanowiłam nominować cię do Liebster Blog Awards.
    Więcej informacji na moim blogu: http://onedirectioni-imaginy-directionerki.blogspot.com/
    Love,
    Mara.

    OdpowiedzUsuń
  24. byś w końcu coś dodała bo ile już czasu mineło .

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba cie nie obchodzi ten blog bo tyle czasu nie dodajesz . A ja sie wciągnełam w opowiadanie i teraz lipa że nie ma kontunuacji

    OdpowiedzUsuń