niedziela, 6 października 2013

Info.

Za tydzień nowy, przepraszam nie dałam rady. :)

7 komentarzy:

  1. Kiedy będzie nastepny rozdział ? Już listopad

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogła byś przynajmniej napisać że zawieszasz bloga a nie olewać go przez 3 miesiące !!!! Masz holerny talent ale chyba wolisz zeby wszyscy czytelnicy przestali to czytac przestan przepraszac a zacznij działać !!!~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Jest 29.12 a tu ani śladu po nowym rozdziale. Kiedy coś dodasz? Rozdział, informacje cokolwiek.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy rozdział juz jest 22.01.14
    A tu ani sladu po jakiejs informacji a ja kocham tego bloga nad zycie

    OdpowiedzUsuń
  5. hyhyhy :( Znlazłam twojego bloga w zakładkach. Weszłam i pacze że kiedyś coś tu ktoś obiecał. Szkoda. Pamiętam jak całe dnie przesiedzałam żeby to przeczytać. Daj znak życia. Zawieś bloga. Ale go nie usuwaj i zostaw dla innych. Taka rada !_!

    OdpowiedzUsuń